sobota, 11 stycznia 2014

#13 JAK STWORZYĆ INSTRUKCJĘ?

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Wasza produkcja. Nie przestawajcie! Muszę spróbować nakręcić swój filmik. Efekty poklatkowe są fantastyczne. Mam w domu 2 psy, 2 kanarki i królika. Do niedawna mieliśmy też żółwia. Moje najmłodsze dziecko chodzi do piątej klasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękujemy za miłe słowa. Bardzo polecamy tworzenie filmów edukacyjnych - spodoba się to i Pani i Pani dziecku! Gdyby udało się coś nakręcić proszę nam przesłać:) Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście rewelacyjni! Będę wszędzie reklamować Wasz fantastyczny blog. Już zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już umieściłam linka do Was na blogu czytelników biblioteki www.blogiceo.nq.pl/pegazik Gratulacje dla uczniów i opiekuna

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie entuzjazm, radość i pozytywną energię. Na pewno będę o Was mówił i polecał innych. Taki rzeczy powinny krążyć po świecie. Serdecznie pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękujemy Wszystkim Państwu! Nie wiemy co powiedzieć... Może kiedyś dzięki Państwu Nasz blog będzie sławny! :D

    OdpowiedzUsuń